Ale jak wyróżnić się w takim tłumie? Jak sprawić, by potencjalni klienci i partnerzy zwrócili na nas uwagę? Odpowiedzią może być Magazyn Czerwona Szpilka, który odgrywa kluczową rolę w dotarciu do uczestników wydarzenia.
Co jest Twoim celem na Forum? Po co tam jedziesz? Kogo chcesz poznać? A co najważniejsze – kto pozna Ciebie?
Znasz ten cytat: nie jest ważne kogo Ty znasz, ważne kto zna Ciebie! W Karpaczu sprawdza się idealnie. Prawda?
Bo co Ci po stosie wizytówek, jeśli nikt nie wziął Twojej lub nie pamieta że z Tobą rozmawiał? Jak słuchasz wystąpienia czy debaty - poznasz prelegentów ale czy oni rozpoznają Ciebie na sali? Zazwyczaj to słuchacze w zwartej grupie podchodzą do prelegentów i jeden przez drugiego próbuje zaintersować swoja firmą czy projektem czy umówić się na późniejsze spotkanie. Byłeś już w takiej sytuacji. Prawda?Magazyn Czerwona Szpilka – to Twoje narzędzie do wyróżnienia się w tłumie uczestników Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Każdy uczestnik Forum Ekonomicznego w Karpaczu otrzymuje w materiałach konferencyjnych egzemplarz Magazynu Czerwona Szpilka. To elegancko wydany, zachęcający do czytania magazyn, w którym piszą uznane autorytety, eksperci i znani biznesmeni. Jego prestiżowe grono autorów i wyjątkowa jakość sprawiają, że magazyn przyciąga uwagę i jest chętnie czytany, to elitarny magazyn, w którym warto się pokazać. Widziałam wielokrotnie jak uczestnicy wyciągają z materiałów konferencyjnych ulotki i foldery - odkładają je na bok, a nasz Magazyn zostawiają do przeczytania.- Przygotowanie i planowanie
- Personalizowane zaproszenia
- Aktywność na miejscu
- Social Media
- Stoisko i hostessy
- Follow-up
Podsumowanie
Wyróżnienie się na tak dużym wydarzeniu, jak Forum Ekonomiczne w Karpaczu, wymaga starannego planowania, aktywności i kreatywności. Magazyn Czerwona Szpilka, jako partner medialny Forum, daje wyjątkową okazję do dotarcia do każdego uczestnika i skutecznego wyróżnienia się. Publikacja w magazynie, aktywność na miejscu oraz wykorzystanie mediów społecznościowych mogą znacząco zwiększyć Twoje szanse na nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych. Pamiętaj, że networking to przede wszystkim budowanie relacji, a nie tylko zbieranie wizytówek. Do zobaczenia w Karpaczu! Magazyn Czerwona Szpilka - ISSN:2720-1007 wydawany jest tylko dla uczestników największych wydarzeń biznesowych w Polsce, takich jak Forum Ekonomiczne w karpaczu, Euroepjski Kongres Samorządowy, czy Kongres Kobiety XXI Wieku. Magazyn Czerwona Szpilka to:- Ekspercka wiedza: W każdym numerze dzielą się nią praktycy z wieloletnim doświadczeniem, oferując czytelnikom wartościowe i inspirujące informacje, które pomagają w osiągnięciu sukcesu zawodowego.
- Tematyka biznesowa: Magazyn porusza szeroki zakres tematów od gospodarki i rynków finansowych, po społeczną odpowiedzialność biznesu. Publikujemy wywiady z liderami branż, artykuły analityczne oraz prezentacje ludzi sukcesu.
- Prestiżowa grupa docelowa: Naszymi odbiorcami są właściciele firm, kadra zarządzająca, managerowie, politycy i samorządowcy a także przedstawiciele wolnych zawodów takich jak prawnicy, lekarze czy artyści. Jest to grupa osób, która ceni sobie publikacje na najwyższym poziomie.
- Multimedialna obecność: Oprócz wersji drukowanej, wszystkie wywiady, artykuły oraz reklamy są udostępniane na fanpage’ach zarządzanych przez wydawcę, m.in. Magazyn Czerwona Szpilka, Absens Carens czy Akademia Kobiet Skutecznych